Gauangelloch - Germany

2010.07.21. 12:46

Hát itt vagyunk a kényelemben. Nagymamánál. Van ágy, van furdo és van naponta háromszori kajaaaaa! :)

Szombaton indultunk el BCN- ból renfevel elmentunk Vic-ig aztán egy fazon le vitt minket Rosesba. Egy jóval kisebb városkába. Úsztunk a tengerben azán ott toltottuk az éjszakát is. Bár nagyon kozel volt Cadaqes, Dali szulofaluja nem mentunk be végul hanem másnap tovább stoppoltunk.

Estere nem sokkal messzebb már Franciaország második, vagy harmadik strandján voltunk. Ott toltottuk az éjszakát a kavicsos tengerparton :D nem volt túl kényelmes de azért a napfelkeltéért megérte.

Másnap eljutottunk elöször Perpignan-ig. aztán kivittek minket az autopálya kezdetéig, ahol hipp-hopp felvett minket Ricardo-kamionos aki egészen Avignon utánig vitt bennunket aznap. A fölsö "koporsó-ágyban" aludtunk. Megint. :) Aztán a tegnapi nap átszeltük vele egész Franciaországot. Ebédet is fözött nekünk. Húúúúúst! :) Amúgy dinnyét szállított. Estére ideértünk a közelbe és kértük a nagymamáékat hogy jöjjenek el értünk.

Hát eddig ennyi, a továbbiakat még nem tudjuk. :)

Balázs a másik gépröl közben tölt föl fényképeket.

Puszilunk mindenkit.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacs.betti. 2010.07.21. 14:43:09

Wow! Mennyi helyen jartatok.. tengerben lubickolas, Franciaorszag, tengerpartos napfelkelte... hmm, nagyon irigykedem :) jo ez a 2 kep, ugyanolyan szepek vagytok, mint amikor elmentetek ;) Mindenki puszil titeket!
Ui.: megneztem az uristen@menny.hu-t, tenyleg zsenialisss :)

kápétomi 2010.07.21. 16:56:24

Sziasztok!!:D
Én is sajnálom, h kicsit rövid lett Barca, de a képek tök jók. Gondolom, Fro is szép volt, most meg már a 3. országban vagytok, ez ám a nyaralás:DD
Továbbra is kellemeset:)

zsén zsena 2010.07.21. 17:05:24

Bocsesz Tomi, de ez már a negyedik ország. :)
Elfelejtetted, hogy idefelé volt másfél napunk Olaszországban is. :)
Franciaországban meg tényleg csak az elsö pár falut láttuk rendesen aztán a többi részét csak az autópályaról láttuk. Már amennyit láttunk, elég sokat aludtunk a kamionban. :)